Retourneren & Klachten

Indien u als consument (particulier/prive) bij ons heeft gekocht dan kunt u gebruik maken van de wet koop op afstand, u heeft dan recht op een zichttermijn van 14 dagen. Zodra u uw bestelling in gebruik neemt vervalt de zichttermijn.

U kunt, bij particuliere aankoop, uw bestelling binnen 14 dagen na de ontvangstdatum retourneren. Meld uw retour binnen 14 dagen door een email te versturen aan info@horecaoutlet.nl of gebruik het model herroepingsformulier. De kosten voor de retourzending (indicatie kosten €15,00 per pakket in NL) zijn voor uw eigen rekening. U kunt de producten ook gratis retour brengen in ons magazijn in Hoek van Holland. De bestelling dient onbeschadigd en in de originele verpakking te worden verstuurd naar onderstaand adres. Na ontvangst van de goederen in ons magazijn ontvangt u binnen 14 dagen het aankoopbedrag van ons retour. Speciaal voor u op maat gemaakte producten kunnen niet worden geretourneerd.

Magazijn HMDH
Zekkenstraat 23-25
3151 XP Hoek van Holland

Mocht u vragen hebben over het retourneren van uw bestelling dan kunt u altijd even contact met ons opnemen op telefoonnummer 0174-384939 of per mail info@horecaoutlet.nl

Retouren zenden aan:
Horecaoutlet.nl (magazijn)
Zekkenstraat 23-25
3151 XP Hoek van Holland

Indien je gebruik wilt maken van de mogelijkheid tot retourneren vragen wij je contact met ons op te nemen.
info@horecaoutlet.nl
T. 0174-384939

Klachten

Wij hopen dat je een koop in onze webshop als zeer prettig en eenvoudig heb ervaren, mocht je toch niet tevreden zijn over onze dienstverlening of producten dan kun je ons je klacht via info@horecaoutlet.nl kenbaar maken. Je kunt ook telefonisch contact met ons opnemen op telefoonnummer 0174-384939. Wij zullen je klacht z.s.m. in behandeling nemen en je op de hoogte houden. Ben je over onze klachtenafhandeling niet tevreden dan kun je je wenden tot de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.

Wij vragen je om je bestelling direct bij levering al te controleren op eventuele beschadigingen. Indien het product niet compleet is of beschadigd is vragen wij je binnen 2 maanden na ontdekking van de niet-conformiteit na ontvangst van het product ons een email te sturen naar info@horecaoutlet.nl Wij zullen er dan alles aan doen om met een passende oplossing te komen.

Garantie & Service

Indien je product direct bij aankomst beschadigd of kapot is dan vragen wij je om binnen 2 maanden na ontdekking van de niet-conformiteit na ontvangst van het product ons een email te sturen naar info@horecaoutlet.nl Wij zullen er dan alles aan doen om met een passende oplossing te komen.

Op alle producten die wij leveren zit een garantietermijn van 1 jaar op fabricagefouten. De garantieperiode gaat in op de datum van aankoop. Alleen met het aankoopbewijs kan je aanspraak maken op onze garantie.

Filiaal Hoek van Holland
Zekkenstraat 23-25
3151 XP Hoek van Holland
T. 0174-384939
info@horecaoutlet.nl

Winkelwagen
Scroll naar boven